Valborg 2011




Gillar att mitt huvud inte syns på den första bilden :p Men jag är för lång och jag vill visa skorna också så huvudet får ju gå bort då haha :p

Igår var det ju vaaalbooorg dåå..var hos Matilda och grilla med tjejerna från klassen. Vi åt grillat kött (jag åt hamburgare som gick sönder hela tiden) och drack och spelade lite charad och lyssnade på musik. Asså jag visste inte att jag är så jävla dålig på charader..fan kan ju knappt svenska hahaha XD Neee jag skoja :p Men jag är dålig på att förklara, jag skulle förklara kyrkogård, hur FAAAN ska man beskriva en kyrkogrd med händerna bara?XD OMööööjliigt!! Konstigt nog så fattade SAndra, antingen är hon en tankeläsare eller så suger alla andra som inte förstod. haha skojja..i kid with love. Sen drog vi till NH då, jag och Hannah gick i förväg och flummade runt i NH ensamma utan tjejerna :p Sen blev Hannah utslängd för att hon hoppade över staketet till uteserveringen, skit tråkigt fan :( ..annars var det en jätte trevlig kväll :) Värt 100 spänn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0