Update..

Hej igen ;) Tänkte skriva av mig lite innan jag motvilligt börjar skriva på min svenska vetenskapliga rapport ...saaaveeee meeee..!!! Iaf..Igår väcktes jag klockan SJU PÅ MORGONEN av ett zigienarbröllop utanför mitt hus. Tusen bil står och tutar och spelar fett hög musik. O asså det var inte bara musik, utan det var ucking den grovaste basen jag nånsin kännt i hela mitt liv. Asså jag bor på tredje våning i byggnaden..oo jag kände musik..asså om jag vore helt och hållet 100% döv hade jag ändå blivit störd, för det var så grovt. Iaf..sen efter 10-15 vare slut...sen kom dem IGEN klockan åtta..asså jag svär jag ville döda någon/något!! Feettt irriterande..!!! Iaf..jag fixa ett bloglovin konto oså så glöm inte att följa min blogg med bloglovin;)


Kommentarer
Postat av: Ngan

HAHAHA zigenar bröllop.. dem har man ju saknat... 8-)

2011-05-22 @ 15:44:16
URL: http://ngans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0