svaka meni cast!

Heejj sötisar..!

Imorse vaknade jag o va skit trött med största huvudvärken, åt ägg och skinka o sen ladda jag upp bilder från igårkvällen studentskiva på NH på facebook. Och precis som många så hade jag ingen skola idag, hade egentligen utvärdering men...kom igen..det var säkert bara stackars Erik som var där tillsammans med Lena. Men jag, som är så grym, gick till skolan äändåå för att skriva till samhällskunskap</3 Svaka meni cast!!. Jag är så jääävla stressad den här sista veckan, har en-två uppgifter i varje kurs och det känns som att allt hänger på det..eftersom jag ligger o väger mellan två betyg i varje kurs, förutom historia då. Satt i två timmar i skolan och skrev knappt en hel sida om mänskliga rättigheter..lite dåligt men jag gjorde NÅT iaf!

Får snart ta och ladda upp lite bilder på studentskivan, men nu väntar jag på pannkakor och family guy..hejdå så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0