sunday..

Igår såg jag på red riding hood, tyckte att den var helt okej. Altså intressant handling oså med kanske inte så himla spännande. Tycker inte att den liknar Twilight alls...kanske för att två killar slåss om en tjej som i Twilight..men som att Twilight är den första filmen där två killar slåss över en tjej, herregud. Filmer får 2,5 kebabtallrikar av 5..de va bra men skulle inte orka se den igen. Så bra var den inte. Extrapoäng för söta kilalr och Gary Oldman! ;)
Sen såg jag Fight club också eftersom min kompis har tjatat så mkt på att jag e konstig som inte har sett den. Så NU har jag sett den och den var skit bra, så om du inte har sett den måste du se den!! Den får 4 kebabtallrikar med extra kebabsås av 5 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0