söderköping med nv3d ;)

Idag drog hela klassen till söderköping tillsammans för att typ ha en sista dag tillsammans. Först drog vi till lövstad slott o hade en guidad tur genom slottet, det var lite intressant men ändå inte så intressant..o hon guiden gav mig en bitchblick när jag tappa mitt päron på gården XD sen drog vi äntligen därifrån och åkte till söderköping ;) Där åt vi lite glass, jag och Amina tog den billigaste glassen, 35 spänn jbt ;) som man fick en vindsnurra med som vi lekte med hela tiden. Sen stod vi där ute vid bryggan och Erik försökte putta ner Hannah i vattnet..hahah det var skit roligt fan XDXD Efter det drog alla tjejer till glitter och checka in deras rea, jag köpte två fett snygga halsband:p

Kommentarer
Postat av: Ngan

hahah snygg bild, den sista ;)

2011-05-28 @ 20:34:59
URL: http://ngans.blogg.se/
Postat av: vladica

jag vet jag o amina e fett fula hahahah xd

2011-05-29 @ 12:55:15
URL: http://vladicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0