sjuk :(

Idag drog jag till skolan även om jag inte var tvungen (fuck vad stark jag är) oså är jag förkyld också, ännu mer styrka till mig!..jag hade glasögon så jag såg ut som en lärare idag, fattar inte vrf men alltid när jag sätter på mig mina glasögon ser jag 10 år äldre ut och 50 iq poäng smartare..IAF..! Hade samhällskunskap då, gick bara för min lärare sa att han skulle ta det personligt om jag inte kom, hahaha xD Vi hade typ en musikquiz tävling om oss i Nv3d. Han spelade upp en låt så skulle man komma på vem i klassen han socierar till. Jag och mitt lag var skit dåliga haha, det va så jävla svåårt XD När han skulle accosiera till mig så spelade han upp Molitva - Marija Serifovic hhaha :pxd Den va inte ens svår :p

Men nu ska jag ta nått litet att käka, kanske en macka med sylt, och se på de nya south park avsnitten..senare blire kanske volleyboll på trädgårsföreningen med Emina och lite till folk :) Goodbyyee!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Ngan

Oh maan är du sjuk nu :( krya biatch!

2011-05-26 @ 20:33:49
URL: http://ngans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0