sir & kajmak (h)

Det känns som att dt här kommer vara ett sånt där jääätte långt inlägg som ingen pallar läsa..men jag skriver ändå för jag e lite kåt i att skriva nu :p Idag fyller ju matilda år och vi firade hennes födelsedag igår för att måndagsklubben hade premiär ;) Vi satt ute i trädgården på filtar och åt tacopaj som maja o dem gjorde..det var jätte gott måste också fixa till mig sj nån gång...sen drog jag o louise till NH för att ställa oss i kön "i tid"...har aldrig ångrat något så mycket i mitt liv. assååååå kön gick från NH till bosses..och som ur var fick alla dem människorna komma in till slut, men det tog 3 timmar innan jag o emina o louise kom in!!!! TUR att jag inte tog på mig klackskor jbt! I kön kom jag på bästa dance house låten, den heter Emina är en åsna och jag ska fan spela in den asså fett bra haha XD Vi kom in typ halv elva iaf oså gick vi och åt på mcdonalds fan..sen drog vi in igen och kom inte hem förrens solen började gå upp..åhh fan vad svårt det var att somna, spc hos mig för jag har inga rullgardiner så mitt rum lystes upp helt och hållet. Fick inte sova så mkt för jag gick upp tidigt och drog till stan o spelade volleyboll heeela dagen med Emina och kompany..fett soft, skön och varm dag :D:D Tog inte kort på någonting så ni får bara läsa lite skit text haha :p

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sv: Du är en apaaa <3

2011-06-01 @ 16:22:02
URL: http://operate.blogg.se/
Postat av: Selma

hahaha vare du som facerape:a henne? btw det jobbigaste med att sova när de e morgon måste ju vara alla fågelfan som ska börja kvittra. händer mig jämt, damn birds!

2011-06-02 @ 02:03:26
URL: http://buckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0