Mitt studentplakat :p

Den här bilden valde jag och förstorade till mitt studentplakat. Jag gjorde det på expert och det blev bara 200 kr, billigt e bäst! Nackdelen är bara att det är oranget på kanterna...eftersom expert e oranget..och man måste klistra fast bilden och skriva text själv på själva plakatet. Och jag skriver ju så jävla fult och det kommer bli SNETT åååhhh..får damp! Men för alla som tkr om att pyssla och shit så kan ni ju göra det där, det positiva är att plakatet är mycket finare än dem där alternativen man fick i brevlådan som man fick välja mellan. Oså var dem typ 50 spänn dyrare :p

Kommentarer
Postat av: Ngan

Awee fett söt, buzy woman since little :D

2011-05-07 @ 17:53:49
URL: http://ngans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0