Jorden ska fan inte gå under!

Vad är det här jag hör att världen ska gå under? Den ska fan inte gå under det e bullshit. Om den verkligen går under så betyder det att jag kommer få MVG på min samhällsrapport jag skrev klart idag. Bara för att det var i onödan! Jag måste hinna med massar saker innan världen går under hallåå..!!

  • Ta studenten!!
  • Se dn nya Harry Potter filmen!!
  • Åka till Bosnien
  • Börja på universitetet
  • Ta examen
  • Renovera min nya lägenhet
  • Skriva en bok som säljer för flera miljoner
  • Sälja min lägenhet och köpa ett hus vid sjön med min man Shia Labeouf
  • Få barn..
  • få barnbarn
  • och till slut DÖ
Nu är jag redo för att världen ska under ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0