I dragged my ass to school today

Jag tvingade min stackars trötta kropp upp ur sängen klockan 8 imorse för att komma i tid till historian som började 9.30...när jag kom till skolan visade det sig att vi hade historia klockan 8.10..och efter det hade vi religion då vi snackade betyg...sen hade jag såååååå ont i magen på mentorstiden att jag drog o käka med jackie chan och eminem..sen väntade jag på att svenskan skulle börja för jag skulle hålla ett tal, men hon sa att hon jag inte behövde göra det eftersom hon redan hade underlag för ett betyg..så väntade jag på emina efteråt när hon skrev på sin religionsuppgift..sen började brandlarmet tjuta..sen drog vi till hemspråk för att olga sa till oss att vi måste komma idag, sen säger hon att jag inte behövde vara där för jag var klar med allt o sen drog jag hem...moral of the story: världens ONÖDIGASTE dag och jag borde stannat i min säng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0