Fredagen den 13de..Maj 2011

Heejj..den här dagen har inte varit så speciell egentligen men jag har lust att skriva ändå so here it goes ;)

Har varit på dåligt humör hela den här veckan så dagen började inte så himla bra egentligen. Hade svenska C på morgonen men vi hade bara eget arbete, skrev ner lite skit om the inconvenient truth osen va jag klar med det :p Sen hade vi samhällB från 9.40 till 12.10, också eget arbete men vår lärare kommer iaf till skolan, inte som dem andra lärarna -.- Under 2 timmar och 30 minuter skrev jag 5 rader på min rapport som ska vara 6-8 sidor lång..men ändå så känns det som att jag gjorde något bra idag. Efter lunchen drog jag till ljunkan för att ta reda på vilket betyg jag fick i trafikant utbildning, MVG blev det ;) Woohoo :D Nu ska jag dra o kolla på Family guy medans jag väntar på att det nya avsnittet av Modern family har buffrat..det tar så jääävla lång tid asså!


Kommentarer
Postat av: Ngan

OJOJ mvg och grejjer ;);););

2011-05-14 @ 14:03:23
URL: http://ngans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0