24 Maj 2011

Varje gång jag skriver datum på rubriken så måste jag kolla vilket datum det är, jag vet aldrig vilket datum det är, om jag såg gårdagens datum och dagen före den osv osv..sämst är jag. Men iaf..till dagens berättelse..hade inga lektioner idag woohoo :D eller egentligen hade jag det men orkade inte gå *busig* hahahahha xd..så fult ord busig är.
Jag och Emina stack till stan och käka på kebabbaren, det var så gooott och det var såå länge sen jag åt kebab så jag var glad :D Sen var vi o kollade på lite kläder och skor. Fanns inget fint, vafan har hänt asså förra året va det fett snygga sommarkläder och skor nu är allt bara skit. Astråkigt..! Kan inte hitta ett enda bra par, eller joo det gjorde jag för ett tag sen på en hemlig skoaffär som ingen får veta att jag var där..i think everyone knows wilken affär that is...iaf...dem kosta 250 spänn men jag hade bara 200 (fattiglapp) så jag kunde inte köpa dem då. Så kom jag tbx idag och de hade bara 3 par kvar och alla var i storlek 40. Jbbbggg...!!
Sen drog jag hem och såg på Angus, Thong and Perfect Snogging..en brittisk tonårs film, ganska rolig..med Aaron Johnson mmmmmmums :D Sen såg jag min nya favoritfilm Easy A...asss bra film om du inte har sett den än se den NU! Sen ville jag se Kick Ass (Aaron Johnson igen ofc♥) men jag hade den tydligen på den brända datorn så jag blev tvungen att ladda ner den till den här stationära..så nu sitter jag här o väntar på att filmen ska laddas ;)

Kommentarer
Postat av: Selma

aaah han e så stört snygg, såg angus filmen för andra gången i söndags, skumt!

2011-05-25 @ 00:40:55
URL: http://buckys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0