23 Maj 2011

Hejj!! Det känns så jävla bra att jag nästan inte har ett enda skit att göra i skolan. Alla klagar på att dem har massa grejer men jag har bara två fjuttsaker som e skit lätta så de e sooooft :D Idag gick jag till skolan vilket var det onödigaste jag kunde göra. Hade typ bara historia på förmiddagen men jg kom exakt efter att lektionen hade slutat så...haha onödigaste XD Käka lite mat sen satt jag ltie vid datorn i biblan. Just nu väntar jag tills det nya big bang theory avsnittet har laddats, det tar sånn jävla lååång tiiid!!! Fattar inte vrf men mitt internet har blivit extra segt på senaste tiden, och när jag försöker ladda ner en film står det typ time left: 1 w 3 days man ba ååååhhh skjut mig!!! Fattar inte vad som händer..
Bara en vecka kvar i skolan, fast egentligen har jag bara historia och svenska och måste egentligen inte gå men ändå :) Oså äre bara 2 veckor kvar till STTUDENTEEN ;D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0