10 Maj 2011 - Volleyboll <3

Först vill jag säga att jag fortfarande inte har kommit på vilken låt det är jag har tänkt på ända sedan i lördags.

Idag var det skit varmt här i lkpg, 21 grader stod det att det skulle vara. Och då ska man ju så klart dra till trädgårdsföreningen och spela volleyboll. Vi spela ända från halv 2 till klockan åtta..när jag kom hem var jag 2% människa och 28 & sand jbt. Tog på en gång en skön dusch så jag blir ren och luktar gott och inte äcklig sand. Fett skön dag, har dock inte ätit så mycket idag, bara lite dzem och sen hamburgare med Emina och Facko. Nu ska jag gå o äta hoppas vi har lite gulash eller nån serbisk gryta hemma :)

Tyvärr är jag inte en människor som tar kort på allt jag gör i mitt liv, så ni får nöja er med lite text hehe :p

Hejddååå :p<3

Kommentarer
Postat av: Ngan

haha du med sexig blogg ;)

2011-05-10 @ 21:36:25
URL: http://ngans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0