Marija 17 ååår

Okej så Marija fyllde år igår, vi firade lite igår oså så jag pallade inte skriva nåt i bloggen:p Var riktigt stressad igår över PA rapporten men den blev klar och lämnades in igår. Skit fin var den när man skrev ut den, fett stolt blev man hahahXD Men det suger att jag NYSS, kom på att vi glömde skriva en sak FUCK! Hur fail får man bli!!??? Antar väll att det blir så när man är stressad..

Sen gick jag på stan och köpte en present till Marija. Köpte en "guld" ring som ser ut som ett litet litet löv som går runt ens finger, den hitta jag på gina tricot:) Riktigt fin var den, jag kmr nog också använda den haha ;)


Ringen jag gav min schwester :p


Jag och Marija när vi var bebis :)hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0