Jag vet inte vad jag längtar till


Eller jag vet vad jag längtar till, jag längtar till att få sova ut ordentligt på morgonen. Nu efter lovet så har det blivit ännu svårare att vakna halv 7 på mornarna. Jag trodde att jag skulle få sova ut nu i helgen också men det får jag inte, igår i fredags började jag klockan 8, men jag kunde egentligen haft sovmorgon eftersom lektionen på morgonen var inställd. så jag hade håltimma till klockan 11. Igår kväll drog jag ut på krogen med Emina också och kom hem runt 2..och i morse var jag tvungen att vakna tidigt för att dra till elsas hus. Så jag fick inte så mycket sömn inatt. Imorn ska jag hjälpa Ivan med hans filosofiuppsats oså ska jag försöka plugga på HP. Det känns som att man måste planera in tid för att sova också, tror att jag har tid nästa helg xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0