hääääääj

Heej, tog en paus från plugget för att skriva lite om min helg i bloggen, kom ihåg att jag inte skrev så mycket i fredags eller igår och jag var lite sugen so here I go :)
Jag tror att jag redan skrev om fredagen men minns hur mycket. Som sagt så gick jag ut med Emina o det var hennes första gång på krogen och det var ganska kul och trevligt. Senare kom massa från berzan som hade varit på filmfestivalen oså. Jag ångrar lite att jag inte gick på filmfestivalen för det verkade kul oså, såg att det var gratis bullar och muffins jag ba fan också! Haaha så mobbad jag är :p På lördagen var det johannas sisselas och majas modeshow och jag ställde upp som modell vilket var jätte kul. Det var lite jobbigt att gå upp tidigare på morgonen en lördag och dra till Elsas Hus så tidigt men det var ändå kul. Det var jätte nervöst innan och efter och det var skit pinsamt att gå på catwalk hahah plus jag som gick två gånger också haha, bajsa nästan på mig asså. Första gången hade jag en VÄLDIGT stickig tröja på mig, asså det gick inte ha på sig den och vilja leva samtidigt. Sen hade jag svarta byxor som var väldigt breda ner till, en gul shorta som faktiskt var jätte fin, och en vit kavaj med breda axlar. Ngan Amina Axel Faris och Sasa kom o kollade på mig, fast faris o sasa såg mig inte gå egentligen dem kom efter när allt var slut. Sen drog alla och jag o Faris promenerade till Kungsis där det var bosna fest haha, massa bosner som dansar kollo fett kul :D Hälsade på Ivo sen gick vi till stan o träffade Hugo. Dååå hade jag fett ont i fötterna jebote hade klackskor på mig, klarade inte av det. Idag drog jag till biblan för att plugga på högskoleprovet, när jag kom dit märkte jag att glömde boken hemma. FAIL! Så jag läste en bok istället i två timmar sen drog jag hem och åt. Och det var den korta versionen av min helg hittils ;) Hejdå :D
Jag vet att alla vill se bilder från modeshowen och hur jag såg ut men som tur är finns det inga MOHAHAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0