berzan asså..

Först vill jag säga att jag inte trodde människor som går på min skola kunde blir mer cp....I was wrong. Idag såg jag en kille som satt o väntade på lektionen...som drack mjölk.....ur en mjölkkartong -.- Jag tänkte typ är han psykiskt skadad eller? Vem fan tar med sig ett mjölkpaket till skolan? Eller vem går till ica och köper ett mjölkpaket på rasten? Han kunde lika gärna napraviti buraniju eller sarma och ta med till lektionen asså boze pomozi XD Tänk dig om jag kom till lektionen med en gryta av kåldomnar, jag e ju inte sjuk fan. Asså omg XD

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha men så gör dom på min engelska med.

Det finns en som typ tar med sig en stor flaska med cola och pringels och skit och sitter där.

2011-03-08 @ 16:18:04
URL: http://operate.blogg.se/
Postat av: vladica

jaa men jenni cola osånt e typ normalt men vilken frisk person tar med sig ett mjöklpaket XD

2011-03-08 @ 19:12:08
URL: http://vladicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0