21 Mars 2011

Sååå det var lägne sen jag skrev om min dag men nu ska jag ta min tid o kortfatta dagens händelser hah:p För det första vill jag säga att den här dagen var så himla onödig så det går inte. Hade Trafikant på morgonen, ganska slappt men jobbigt att vi får 30 min rast mitt i..vafan ska jag göra i ljunkan på 30 min? depress! Sen på religionen hade vi Eu-tävling som man egentligen inte behövde gå på för det var onödigt. Det gick skit dåligt btw...och jag vet det för att jag skrev av Aminas svar..then you really know you suck. HAHAH skojja :p Men sen fortsatte jag och Emina på vår Powerpoint o sen hade jag historia där vi bara snackade om Rom. Oh Btw..hade 4 timmars hål mellan religionen och historian.. sen på historian så gick brandlarmet..pallade inte ens gå till vasaplanen drog direkt till stan med emina edina marija o faris. Efter det hängde jag med Hannah på hennes jobb o hade en kort jobbintervju med hennes chef. Vene ens om det gick bra, han nickade åt allt jag sa så det e väll bra...eller? Sen skulle jag sälja en iPhone 4 till han, hahaha faaaaan vad dålig jag var.
Caooo ska gå o plugga HP nu..(jenni HP betyder högskoleprov inte harry potter) ..CAOO AMOOREE


Hahahaha garvar alltid XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0