15 Mars 2011

Imorgon är det sista dagen av PA, eller iaf för rapporten. Det värsta är att jag och Emina inte är riiiikkkttiiiiigt klara. Måste upp tidigt imorn o kriga. Ajuste det e min systers födelsedag imorn också, grattis Marija;) Tillbaka till viktiga saker då..haha skoja:p Det värsta med projektarbetet är nog rapporten. Den förstör det som är kul med PA. Liksom vår information vi har skaffat är fett intressant oså, tkr den e as bra oså..sen kmr projektrapporten. Vill bara kasta allt u picku mater dåå. Aja pallar inte snacka om cp PA längre. Idag fyller marielle år så hon tog med en tårta som vi alla åt i matsalen, gott =) hihiih! Ehhhmmm vad hände sen? Auste jag ska skriva ett 5-min tal till imorn om hur stolt jag är för att vara lång. Men först ska jag se på big bang theory med meine schwesteerrr. HAJD' CAAOO:*

Kommentarer
Postat av: Sugalskiblog9347

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-06 @ 20:25:30
URL: http://sugalskiblog9347.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0