1 Mars 2011

Heellloooowwww blooggen, det känns som att det var jääte länge sedan jag blogga men det kanske det inte var. Jaja, hmm..vad har hänt idag då?????? Gjorde största misstaget på morgonen, gick upp kl 7 för att gå till skolan som började åtta, visade sig att vi bara hade redovisningar idag och jag har redan redovisat så ja var inte ens tvungen att gå dit. Sen började vi se på Gommorra, eller Gomorra..eller Gommora, vet INTE hur det stavas men who cares. Handlar typ om Italien oså hur fucked up det är där , bara dem inte skjuter och våldtar folk fan jag kan inte se på nåt vill bara gråta :(

Sen jobbade jag lite PA, skrev lite personliga brev, gick ända från berzan till ikano för att lämna alla cv:n och personliga brev, plus att det var extra jobbigt för jag hade tyngsta väskan, jvla matte böcker. Åhhhh jag pallar inte med matte jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det men jag skriver det igen fan :p Nån gammal skrutt som var ty 49 år gammal värsta ler på mig när han cyklar förbi mig, usch..känner mig så äcklig då. Men såg en söt kille på Willy's sen o då blev allt bättre. Hhaha skojja..men jag tror att han skrattade åt mig men jag vet inte vrf, jag gjorde ju inget spc bara stod där Eller så har han nån sjukdom där han bara ler gulligt hela tiden. Får gå till Willy's oftare hahaha skojja XD Ser fram emot Dino Merlin konserten i slutet av April, men först ser jag fram emot att få åka till Rom. Asså mina lärare fick en fix idé o sa att vi skulle dela in oss i tre grupper, jag svääääär om jag kmr få vara med alla jag inte vill vara med. Vfan är meningen med att åka till Rom då om jag ska gå runt med massa människor som går mig på nerverna, you know who you are. Nee jag skojja hahaha, tkr inte illa om någon..paus not.

Hejdå ska gå o låtsas att jag ska plugga matte nu hejdåååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0