söndagkväll

Hej igen, sitter här med citronsmak i munnen (åt en citron<3) o väntar på att ett avsnitt av SNL ska laddas, mitt favoritprogram<3..idag har jag varit så himla seg för jag var ute igår. Fan jag e inte van vid att festa eller vad man ska säga:p det var skönt att det regna för jag har bara vilat hela dagen, hade det varit strålande sol hade jag bara blivit depress för jag inte kan gå ut. Hade lite damp för jag laddade ner Little Fockers, det tog 2 timmar att ladda skitfilmen och sen funkade den inte ens....*tar mitt liv*...nee skojja bara men vafan man får ju damp assåå!! Fan folk är så jävla sega med att uppdatera sin blogg, jag älskar att läsa andras bloggar men vafan finns aldrig något nytt att läsa. Uppdatera mer folk! :) I love it! Har shoppat en massa sommarkläder den här veckan som jag tänker ha i Bosnien, eller här i Sverige om vädret någonsin blir bra. Men fan vad jag längtaar sönder till Bosniieenn och alla sköna människor där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0