mösspåtagning

heejj peoples, just nu sitter jag och dricker världens äckligaste julmust och ska skriva lite om gårdagen. Igår hade vi mösspåtagning då vi hade supé i konsert och kongress. Det var väldigt trevligt men lite tråkigt när vi inte fick nån efterrätt..:/ hahah tjockis.se
Iaf.. många höll tal sen kom bonkapälle och shejka sina ass sen drog dem. Efter det drog alla in till stan och drack lite. Jag skämde ut mitt liv till max på vägen till stan från konsert och kongress..jag skäms fortfarande så illa är det asså! De flesta vet redan vad jag gjorde så jag behöver inte skriva ner det xd..ja o eminem åt o sen drack lite på pitch black sen drog vi hem..jag har fetaste blåsan på min tå jag vet inte HUR jag kmr överleva imorgon på studenten. Idag blire iaf flakpynt ser fram emot att bråka med klassen över vad vi ska skriva på lakanen..hejdå ses sen igen ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0