aja..

pallar inte ladda upp bilder från hela studenten, tar för lång tid och ni get the drift..jag tog student fan vad jag är bra lalala..har varit så sjukt trött ända sedan i fredags, lördag var en ganska skön dag för att sova för det regnade skit mkt o då sover man ju som allra bäst ;) IAF...sen har man ju gått och blivit arbetslös fett kul liv...idag var jag på ikano med schwester och shoppa..värsta fynden hittade vi, bl a 4 par klänningar på bikbok för 200 kr tillsammans, köpte många par bikinin som kostade 100kr för ett par och 3 depend nagellack för 30 spänn ;) Skit bra priser! Fast jag var lite kåt i att köpa ett par skor idag men kunde inte hitta ett enda snyggt par, fan då blev jag ledsen :(
Nu längtar jag sönder till boosniiieeeennn :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0