7 Juni 2011

Hejjj...jag vet att jag har varit riiiktigt seg med att uppdatera oså..men jag har varit så jävla trött dem här senaste veckorna. Vet inte vad det är med mig..har glömt att berätta om massa skit jag har gjort också..kanske skriver sen när jag har lust. Just nu är jag hemma och vilar efter utspringstävlingen vi hade på lingvallen..jag sandra hannah och louise åkte runt i hennes bil och blåste upp cirka 75 ballonger i luoise lilla golf haha:p skit roligt! Det gick inte såå bra för våran klass men vi var bättre än teknikklasserna och kom på fjärde plats iaf. Vi valde att springa ut först av alla...lite tråkigt att vara först men egentligen spelar det ju ingen roll, vi tar ju ändå studenten och det är det som är det roliga :D Just nu sitter jag och lyssnar på kungen Missy Elliot..grymmaste eveeerrrr..<3 Senare blire vattenkrigsfestival..vet inte riktigt om man ska ta med sig nånting eller hur det kommer bli exakt..men det kommer bli kul iaf :D:D Hejjdåå hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0