THIS JUST IN

God kväll bloggen! Nu har första veckan gått och jag är redan skoltrött. Även om vi inte gjort något grovt. Men nu är det helg och det firades med lite shopping. Jag drog med mamma och jag svär att jag såg den där killen från EMD, aaa han till höger! I alla fall, vi shoppade jag lyckades hitta en massa sjysta grejer på rean. Jag hade typ tagit 8 tröjor och klänningar i gina tricot och köpte till slut bara 2 av dem. Starkt! Men på bikbok var det svårast att hitta nåt man gillar för man får groooov depress i deras jävla omklädningsrum. Asså man ser 3o gånger fulare ut än vad man är på riktigt. Jag köpte en pyjamas också och precis när jag skulle betala så såg jag en svart klänning som låg på det där bordet som jag tog och provade och det var skit fint :) Den var ganska tajt och ärmarna var i armbågslängd oså var det som cut på axlarna så man kunde se axlarna. Jätte fin :) Så jag köpte den med :D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sexigt ;)

2011-01-15 @ 11:19:03
URL: http://blixtmoln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0