Overen alkoholom nazalost, jos sam tvoj i krv i znoj

sve sam svoje dao tebi nevernoooj..! Åhhh älskar Amadeus band!!<3 När ska de komma till Sverige u picku mater?

Ajaa..så jag kom hem från stan nyss. Hitta inget spc förrutom en svart/blommig klänning på gina tricot men ville inte köpa den. En annan gång, men på h&m hade dem fått sånna här ögonskuggepaletter för 70spänn..går o köper dem en annan dag ;) En sak som jag tyckte var cool var att jag åkte med samma buss hem som jag åkte till stan med, hahaha..aaa jag tyckte de va coolt iaf!! Jag hatar att åka buss, jag tror alltid att jag kmr bli nästa rape-victim som en våldtäcks man kollar in på bussen och följer en hem efter att man har gått, och frågar en hur mycket klockan är och när man är påväg och svara så kidnappar han en eller nåt. Fan vad paranoid jag är. Måste sluta kolla på CSI Miami, eller bara sluta lyssna på mamma. Nu ska jag spela Cityville, fan jag har blivit besatt alltså!



sve sam svoje dao tebe nevernoooj (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0