Jag var på rättegång idag

Hej bloggen! Jag har blivit åtalad för snatteri och var på rättegång idag. Nej jag skojja bara...jag har inte snattat :P men jag har varit på rättegång. Det var till en samhällsuppgift vi gjorde. Rättegången handlade om rattfylla och olovlig körning. Det var lite tråkigt eftersom killen erkände på en gång och vi satt bara där ii 20 min så det var ingen action eller drama haha. Man ville ju ha värsta mystiska mordet med en massa hemliga affärer och förhållanden som en jävla såpopera. Aja, man kan ju inte få allt man vill. Det jobbigaste var när man kom dit så var man tvungen att lämna in väskan och bli undersökt och massa som gjorde mig skit nervös, även om man inte har något jävla vapen eller fucking droger eller nåt. Eller undersökte och undersökte, dem drog en sån där metalldetektorgrej över hela ens kropp.
don't shoot meeee ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0