Hur gammal är han? - Han har tjej.

Asså, varför är det så, att varje gång jag frågar Hur gammal är han? så är svaret alltid han har tjej. Asså jag blir lite irriterad för det är alltid det svaret jag får! För det första; om jag frågar hur gammal han är, svara bara på frågan. För det andra: du tror säkert att jag är intresserad av han för jag frågar hur gammal han är, som att jag skulle bli mindre intresserad om han var 10 år äldre än jag. Om jag tkr killen e het, och frågar hur gammal han är, så bryr jag inte egentligen, ju äldre desto bättre heellooo...ok han kanske inte ska vara fett gammal men du vet vad jag menar, om han är 25 så är det okej liksom, för det tredje om jag ÄR intresserad frågar jag först: har han tjej? EXAKT!!


Orlando Bloom, my future husband

Ska gå o lägga mig nu, godnatttttttt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0