Gratis = Gott :D

Good day bloggen, idag hade jag fortfarande ont i tån men det är okej. Det är säkert bara en spricka. I alla fall, idag hade jag bara matte på morgonen så slutade jag elva vilket var skönt :D Men jag måste ändå jobba PA med emina och jag vet inte när hon blir klar med sin extreme makeover. Så jag gick till stan och kollade runt lite men hittade inget spc, bara lite kläder på rea som har varit på rea i 5 veckor eller nåt. Och en massa nya sommarklänningar i orange och blått, fast de var inte fina. Sen när jag skulle dra så jag gick jag förbi telenor butiken där de gav ut grattis godis, jag ba shoo fett grymt. Först ville dem sälja en iPhone till mig jag ba ne palla, så jag tog bara godis haha :D Men jag tog inte mkt, måste integrerar fan.
Här är en bild på mig när jag äter en banan, helt orelevant, men vad är inte det?
Tack Emina för att du rättar min stavning♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0