Gott nytt åår!!!

Nu är det nya 2011 här, och förhoppningsvis kommer det bli bättre än 2010. Inte för att 2010 var dåligt utan för att JAG SKA TA STUUUDENTEEEEEN i juni och sen börja på nåt universitet kanske flytta jag vene vad vi får se :D HIHIHIHIH..oså längtar jag till booosssniiiieeeeeen!!! Åhh vad jag längtar och saknar!
Jag firade nyår med Emina, Dj Banana, Selmir, Jasmin och deras familj oså. Sen var deras kompisar där och sen deras kompisars kompisar och så hade vi alla jätte kul och vi drack och dansade kolo och vanlig sexig dans och jag mådde illa sen gick vi ut och skjöt raketer och lalala allt som man gör på nyår :) Jag och Emina hade kul men Jasmin tyckte inte det. Kanske för att musiken sög, den sög faktist. Om jag var 55 år gammal hade musiken varit bra , men jag är 18 så den sög. Jag vill fan ha dnc-dnc musik o shejka my ass till!
okej den här e inte från festen den e från hemma när jag fixade mig i badrummet
vänta den här e me från badrummet
påväg till fiesta
jag och pappa ute
nuuuu är vi på festen :) dt här e jag och min bästis emina, her mom pays me to be her friend..but don't tell her that

Kommentarer
Postat av: Perri

Svinsnygg jacka, vart är den ifrån? :D

2011-01-05 @ 14:09:32
Postat av: Jenni

OOOMMGGG SÅ SNYYGGG VLACCAAAA <3 EMINA OCKSÅ!

2011-01-05 @ 14:11:58
URL: http://blixtmoln.webblogg.se/
Postat av: vladica

tack perri, den är från vero moda, bara 400spänn ;)

2011-01-05 @ 17:00:57
Postat av: vladica

tack JEENNII du är sötast<3

2011-01-05 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0