fReitag <:o)

Hej bloggen! Har ju tagit bort mitt IV-val Massage och Taktik stimulans så har jag ledigt och slutar tidigare :) As skönt! Sitter nu framför datorn, bloggar, äter mackor med sylt och ser på Oprah. Idag handlar det om en kvinna, vars ex-kille la upp en annons på craigslist om henne där det stod att hon hade en våldtäcktsfantasi och att hon skulle vilja att en man bryter sig in hos henne och brutalt våldtar henne. Hennes ex la upp bilder och personlig information om henne på denna hemsida och det var 161 personer som svarade. Efter det kom en man hem till henne och våldtog henne, höll en kniv mot hennes strupe och penetrerade henne med flera föremål. De berättade också att flera av kvinnans kollegor tyckte synd om våldtäcktsmannen och stog på hans sida.
Asså jag kan inte förstå hur det kan finnas sån ondska i världen? Hur fan kan man, för det första önska någon så mycket ont att man får de att bli brutalt våldtagna, som den här tjejens ex gjorde? Och vilka sjuka störda patetiska människor svarar på en sån jävla annons? Jag vill inte ens förstå sånt där jag blir så jävla upprörd när jag ser det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0