En vanlig måndag & en präst

Heeej bloggen. Vad ska jag säga? Dagen började med soft sovmorgon, sen historia, äcklig håltimma i 3 timmar där jag bara satt i biblan och skrev och kolla Facebook där ingenting händer som vanligt. Jag ringde till Skäggetorps kyrkan och frågade om jag kunde intervjua någon där, typ en präst eller nåt, och så pratade jag med prästen över telefon och han sa att det var lugnt. Så frågade jag vad jag heter, jag ba Vladica, han ba..............(tystdnad) jag ba ska jag stava eller? Han ba joo det vore bra, jag ba V L A D I C A. Han ba ok jag hade nästan rätt. Jag ba aa det e lite svårt, men det rimmar på pizza. Han ba Hhahahahahahahahahahah. Första gången jag hörde en präst dö av garv. Kanske för våra serbiska präster har 5 miljoner regler. Vem vet? Sen drog jag dit och intervjua sen jag kom jag hem och åt sarma och kollade på Big bang theory sen duscha jag och nu sitter jag här och lyssnar på Aco Pejovic - Jednom se zivi, åhhh bästa♥ Jednom se ziiviii zar neeee, svoje cu kupite sneee, ljubav i srecu i smeeeh, al' jedno nikada neee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0