31 Januari 2011

Ja bloggen, det finns ju inte så mycket att säga om den här dagen. Ganska seg måndag. Hade religion på morgonen där vi kollade på en video om fyra terrorister i London. Ganska intressant film, jag började nästan gråta, som tur var var det andra som grät och då kände jag mig inte som värsta mesen haha. Efter den lektionen följer en 3 timmar lång håltimma då jag skrev min historia uppgift, men jag blev ändå inte klar. Måste skriva nu men har ingen motivation. Edina och Marija kom till skolan också, fattar inte varför dem ville komma, inte ens jag vill gå till berzan men jag måste, det är min skola...tyvärr. På tal om att hata sin skola, Jonathan var guide för nior idag som kollade på berzan, oså skrek jag efter dem: välj inte på berzan! det suger SAVE YOUSEELVEESS!! Kände mig som en hjälte fan, jag räddade deras liv fan! Synd att ingen hade varnat mig för berzan, haha. Hade valt katedral ist, inte för att själva undervisningen är bra, men det luktar ju inte ruttet ägg/bajs i korridorerna!! Här får ni två identiska bilder på mig<3 double the pleasure, hahah xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0