3 Januari 2011 och det här med nyårslöften



God morgon alla fina!
Eller morgon och morgon, god kvart över 2 på eftermiddagen. Men jag vaknade nyss iaf :) Har ätit frukost och kollat på Oprah och Tyra Banks Show. Fan Oprah är ganska grym, tar med hela publiken till Australien och grejer. Jag vill också dit :) Fast jag vill åka överallt..bara jag inte är hemma. Moskva är fortfarande min drömdestination.

Idag ska jag åka pulka med min teatergrupp i vallabacken, sen ska vi gå till nån lokal och sjunga singstar och äta skräpmat. Jag har tänkt på en sak..är jag den enda som inte har gjort ett nyårslöfte att inte äta godis och chips och sötsaker? Varför är det allas nyårslöfte? För det första är det ooriginellt, för det andra HÅLLER DU DET ALDRIG! När jag var liten så gjorde jag alltid nyårslöften att jag inte ska äta godis och sluta svära men jag höll det bara i tre dagar..MAX! Helt pointless det här med nyårslöften. Jag skulle kunna säga att mitt nyårslöfte är att börja plugga mer och börja gymma..visst det är ju ganska fina mål, men det har jag sagt varje år och jag har aldrig gjort det.

JUst nu sitter jag och försöker lista ut vad som är intressant med Twitter. Hejdå små fåglar !! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0