21 Januari 2010

God kväll min kära blogg!
Idag hade jag svenska på morgonen, men tydligen så hade vi egen arbetar-lektion, eller vad de nu heter jag kallar det så innan jag kommer på vad det heter, så vi jobbade själva. Min "partner" kom inte för han sov så jag var där själv - depress - borde också stannat hemma för att sova. Sen hade vi matte, inget spc där, och sen hade jag ett G-prov i samhäll. Gick helt okej, egentligen gick det inte bra. Jag pluggade bara kvällen innan sååååå,, jag vene asså. Jag kunde ju allt men frågan är ju om Martin fattar vad jag menar. LETS HOPE!

Juste, idag kom mitt paket från Nelly också. Jätte snygg klänning men den är för kort så jag ska beställa en storlek större.


I brist på bilder får ni den här orelevanta djungel-mowgli bilden på mig från sommaren 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0