vladica can see into the fuutuuureeee

aboo = fyfan
aboooo jag börjar bli förkyld fyfaaann..inte nu när skolan börjar snart igen :( depress :(:(
nu sitter jag och kollar på garfield 2 på tv haha..men snart börjar top gear ska se på det ist ;) vet ni nått sätt man kan stoppa en jävla förskylning eller?? det konstiga är att jag drömde inatt om att jag blev förkyld..och jag var as förkyld asså kunde inte andas genom näsan det var total stopp! och nu blir jag förkyld..betyder det att jag är synsk och grejer? kan se vad som händer i framtiden o massa :p hmm...ska jag använda mina krafter för gott eller för ont? that is the question ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Går du teater på Ljunkan? Om du gör det, är det en bra linje/skola? Vill gå teater men är osäker på skolan!

2011-02-26 @ 22:10:33
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0