tidsfördriv

För ett år sedan:

Vilken klass gick du i? Nv2d (h)
Vad hade du för hårfärg? brunt ;)
Hur lång var du? lika lång som nu..eller, inte?
Vem var du kär i? stefan
Hade du någon pojk/flickvän? aaa stefan
Vad brukade du göra på fritiden? vara med emina, ngan eller stefan
Vilka umgicks du med? ovanstående xd fan vad populär jag var hahah :D
Hur såg du ut? som nu fast mkt mer acne
Var allt bättre då? nej verkligen inte
Skulle du vilja gå tillbaka dit? noooo
Har du förändrats? yes i haavvee

Nu:
Hur gammal är du? 18
Vilken klass går du i? Nv3d (h)
Vad har du för hårfärg? Blaacckk :D
Hur lång är du? typ 178 cm. vene mäter mig inte 24/7
Vem är du kär i? ingen :)
Har du någon pojk/flickvän? NOPE ;)..all the single ladies lalaa
Vad brukar du göra på fritiden? umgås med folk
Vilka umgås du med? typ...emina, dzenana, faris, hugo, haris, ivan och sen Olga varje onsdag<3 :)
Hur ser du ut? som förra året fast mindre finnar :)

 

Vem:
Skrev du senast till på msn? aboo minns inte, säkert shajan eller jenni
Kramade du senast? faris dzeni emina haris o hugo
Kysste du senast? typ...borut? eller milan...???
Sov du hos senast? emina tror jag
Vill du vara med just nu? just nu vill jag vara själv
Ringde dig senast? mommyy
Skickade ett sms till dig senast? eminem
Skickade du ett sms till senast? också eminem


Vad:
Drack du senast? vatten o cocacooolaaa
Köpte du senast? jag va på mcdonalds nyss men eminem bjöd mig så..
Gjorde du igår? gjorde PA hos emina sen var jag på mcdonalds med balkan crew ;)
Ska du göra imorgon? ska skriva mitt argumenterande tal och göra matteuppgiften ...:/
Vill du göra just nu? dra på halid o tifa, men jag kan inte gå fan:/
Åt du senast? mcdonalds<3..eller som vi brukade säga förut: hos hannes :p
Är närmast dig som är rosa? nagellackremover ;)

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu neejj ;)
Du har sårat nån så de börjat gråta jag vene om den personen grät men jag antar väll att jag sårade han:/
Nån har sårat dig så du börjat gråta aaa tror det
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader yupp
Du har haft ett förhållande som varade över ett år ja det har jag
Du har haft ett förhållande som varade över två år nej det har jag inte boze pomozi

 

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra HAHAHAH JAAA fråga bara emina :D
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra mehh jaaa...
Jag har smugit ut utan lov njjjaaaaa..vene minns inte xd
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar ja när jag o emina åkte till oskarshamn hahah axd
Jag har en hemlighet som ingen vet näää..tror inte det, lr jo förresten ;)
Jag har fuskat i ett spel antar väll det, vem har inte fuskat?
Jag har struntat i ett prov nää struntar aldrig i prov :p

DÅLIGA TIDER

Jag har skadat mig själv inte med flit xd
Jag har druckit alkohol aaa men inte för mkt
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden neej det gör jag inte haha :D
Jag kan inte svälja piller det kan jag absolut inte, pappa försöker alltid lära mig genom att svälja majskorn eller nåt men jag KAN INTEEEEE !! :S
Jag har tagit mediciner mot depression ehmm..noooo
Jag har anorexia och/eller bulimi hhah nej lol
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det itne en HEL dag men har sovit ganska länge på dagen för jag inte sov nåt dagen innan..
Jag har vaknat gråtande naee har inte
Jag har somnat gråtande asså..jag har ju gråtit på kvällen oså men man kan väll inte somna exakt samtidigt som man somnar? xd eller?
Jag grät senast igår när jag såg trassel haahahaha, fett mobbad är jag. Men det kanske inte gills Xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0