sköööön fredag

Helgen är hääär, i våra mörka länder :) den här veckan gick dock fort..kanske för att jag inte gick till skolan imorn. Jag och Emina måste verkligen jobba mkt med PA nu, usch vad tråkigt! Idag skickade jag äntligen iväg min krönika till tidnigen FRIDA, hoppas dem tar upp den, det skulle vara kul att läsa något man har skrivit själv i en populär tidning :) Sen fick jag en en-timma-lång massage av Marielle för hon hade kundmassage, åhh det var så skönt och det var precis det jag behövde. Fan hade så ont i axlarna :( Egentligen skulle jag massera Emina på kundmassage, men det här var bättre (=
Sen drog jag och köpte en hårtoning från Garnier, jag vet att dem suger men vem bryr sig, vi får se hur det blir...oså köpte jag också en hårinpackning så nu måste jag ta extra hand om mitt hår.
Men nu ska jag gå och tvätta ur färgen!

<3<3


Här ser mitt hår nästan lite orange/brunt ut, men nu är det good-bye till det och HELLO svart/brunt hår :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Sexymama!

2011-02-04 @ 19:04:13
URL: http://operate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0