shopping trip 2 nkpg

Hellloooww söta människor. Imorse drog jag med min familj till norrköping för att shoopppaaa..ja o marija köpte en jacka, t-shirt och hon köpte nån annan tröja till sig. När vi kom hem såg vi massa lera på golvet hemma och mamma trodde att det var en inbrottstjuv som hade varit där Xd haha, jag trodde det var lite ologiskt, varför skulle nån bryta sig in hos OSS? Som att vi är kändisar eller nåt...men aja. Så mamma försökte leta fler bevis på att någon hade brutit sig inte hos oss. Men sen när hon letade runt min säng såg hon att det var skit mkt lera på gina tricot påsen jag la på mina systers säng. Och mysteriet var löst haha XD Det var jag som hade smutsat ner påsen med nåt sen dragit den runt i lägenheten haha..så fick hon damp på mig of course. Just nu skriver jag den där jävla fb-statusen som alla gör, du vet när man ska svara på massa grejer oså ska allt vara med första bokstaven i ens namn. Jag svär V är den sämsta bokstaven ..finns ju inga ord på V..den e bara bättre än Z o X typ, men Z o X är coolare man kan skriva ZZEEXIII (h). På Jag har tänkte jag skriva vulva men vafan, ska inte överdriva nu..jag har min mamma på FB juxd

 

Skinnjacka med pälskrage fårn Lindex för 300kr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0