IT'S FINALLY HERE

Idag var det som en vanlig dag i skolan, inget spc, sen fick vi ÄNTLIGEN våra studentmössor, omg har längtat tills den ska komma!! :D Och nu längtar jag sönder till studenten, im so exciiteed, and I just can't hide it! haha, jag och marija hade sjukaste covern på den när vi var små, vi sjöng: asore sare, ajust ihareee..yes...it's true, vi var inte alltid lika coola som vi är nu (h), skojja haha...vi var alltid coola ^o) Men i alla fall, det är guld text på min mössa och det står Vladica Nv3d och på baksidan står det 2011 :D Dt var roligt förra året när vi skulle beställa, typ hälften skrev 2010 på baksidan jag ba ehh..?? ok, har du redan tagit studenten eller?

Sen hade vi hemspråk, det har aldrig varit så kul på hemspråk innan Ivan började. Killen pratar så jävla mycket hahahah Xd, som Edina är han lite :p Aja, nu ska jag gå och äta gljivovar, as gott;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0