har klippt miiig :)

Hej alla söta! Idag har det varit ganska slappt i skolan, kom ganska sent på morgonen men det gör inget. Sen hade jag stor hålltimma och efter det Svenska C. Jag och Victor var då bäst på redovisningen.. paus not. Hhaha skojja xd. Men det var bra, alla fick kondomer av Robin och Axel och han lilla blonda, vad heter han..? Linus! ;) Sen hade vi hemspråk och efter att jag dog av garv åt Ivan som inte kunde stava till SELO så gick jag till frisören och klippte mig:D Isla sam na friiiz!! :D hahahah, det låter så fullt, äkta serbiska kvinnor på 50 talet:p - Cao Dragoljube! Idemo ja i Ljubinka na frizuru pa cemo posle toga na kavu, dovidjenja! Det vart fint men jag ändrade inte själva frisyren ens, klippte bara topparna. Mamma fick damp, varför ska jag ge pengar för att någon ska klippa på mina toppar, hon kan ju lika gärna göra det. Så känner hon, men vaafan ska jag göra mamma vi är inte i bosnien allting kostar inte marka ipo -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0