fortfarande sportlov

Det är fortfarande sportlov och jag har inte hunnit göra mkt skolplugg. Måste fan komma igång snart annars ligger jag efter fett mkt. Men jag ser inte meningen med att göra en matteuppgift åååhhhh.....JOBBIIIGTT! Oså ska jag skriva ett argumenterande tal på svenskan, ganska kort också, på 2 min. Det kmr säkert bli 10min för jag pratar så jävla mkt, precis som min mamma haha xd Men faaan jag pallar inte asssååå..plus det här lovet e så depress för det e såååå kaaaalllltttttt uteeee. Fucking -40 säkert! Nyss var det soool och våren var påväg, nu SNÖÖ som fan.
Laddar ner Inception eftersom ALLA säger åhhh vad braaa den äääär du MÅÅSTEEE se deeen!! Okej ta det lugnt jag skaaaaaaaaaa....så nu får jag vänta i tre timmar eller nåt. Com hem bredbaand <3 Så nu är allt fett segt och när jag skriver så kommer bokstäverna fram efter 5 sek typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0