åååååååhhhh

Imorn äre skooolaaa, det är kul på ett sätt - kul att vara ute och träffa människor oså, håller på att dö i min instängdhet här. Speciellt när det e såååå kallt ute :( Men tråkigt också för....vem fan pallar gå till skolan egentligen? Men imorn är första lektionen trafikantutbildning....ända borta i ljunkan, asså jag pallar inte med jävla ljunkan igen ÅÅHHH!!! Men ska bli kul att lära sig trafikregler woohooo..:) kan ju vara bra att veta kanske? Hoppas det inte blir sånt där att man ska plugga mkt och skriva prov och uppsatser..palla det. + att jag kmr vara den enda trean där..lame.

Hade en konstig dröm inatt..eller den var ganska cool ändå:p Jag drömde att jag gick på LiU oså..så träffade jag alla människor i mitt liv som jag typ hatar och inte vill träffa. Oså hade linköpings och norrköpings universitet ett eget gemensamt café och där typ hängde alla och hade kul. Fast skolorna såg ut som skäggetorpskolan och alla lärarna var mina lärare på berzeliusskolan. Fast det var linköpings universitet..:p Så när jag vaknade längtade jag till att börja på universitetet haha, men fan det kanske e mkt roligare vad vet jag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

jaha, okej! men tack ändå! :)

2011-02-27 @ 18:19:58
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0