18 Februari 2011

Tror att det har gått en vecka sedan jag bloggade sist, hmm..ska se vad som har hänt sen dess. I måndags...minns inte om något hände då. Tisdagen minns jag inte heller som en speciell dag. Onsdag..inget spc. Asså jag har bara pluggat på mitt matte prov så jag kunde inte göra sånna här onödiga saker som blogga o spela cityville och pokemon som jag annars gör när jag e hemma. Aja, i torsdag hade jag kursprov i Matte D och det gick inte som jag hade tänkt mig, det gick inte så bra altså :/ Fan också :( Idag redovisade vi våra tema arbeten, det gick inte heller så bra som jag hade tänkt mig. Men inte lika dåligt som matteprovet iaf. Om Martin e sjyst ger han mig VG, nu får vi skriva som fan på diskussionen så vi får MVG :D *hoppas* Om två veckor ska jag lära mig alla trafikregler på mitt IV-val, trafikant utbildning har jag. Jag kommer vara den enda trean där.

Juste ska lämna in CV och intresseanmälan snart till lite ställen så får vi se vad som händer, kanske blir rikare än bill gates jbt :)


Me and papii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0