Vladica bland sexiga killar ;D

Hellooww, idag blev det o vakna kl 6 för att dra till Nkpg o ha omseminarium. Vi fick G den här gången vilken var bra, men så klart så dem påpeka allt dåligt man gör också, vilket är bra för kritik e ju bra. MEN..allt dem kritiserade var det JAG gjorde. Fett dryga asså XD AJA..sen var jag med min basgrupp i fem miljoner år, bara satt o planerade nästa seminarium. En rolig grej som hände var att när David hade gått ifrån o lämnat sin dator, så ville vi busa lite och ge honom en ny snygg bakgrundsbild på datorn haha :D Så vi ville söka på lite störda saker och vi sökte på sexiga killar , aa för att ha nån bögig bakgrundsbild då. Osåå bland alla bilder på sexiga killar så äre en bild på MIG!1 Hhahahaha vi dooog av garv asså xd. Tydligen vare så att jag hade skrivit "sexiga killar" i ett blogginlägg o drf kom en bild upp på mig. Men det var så jävla fuult XD

Btw vilken idiot snor koppartråd från spåren och förstör för tusentals människor som åker tåg. Asså så fucking mobbat! Nästan alla tåg var inställda och de hade inte ens tänk börja ersätta dem med bussar förrens klockan 19.00. Tåget stannade också miljoner ggr och det var typ 30 min försenat..en stackars person svimmade till och med på tåget. :s


Så här är bilden på mig bland alla sexiga killar, UFF dream come true hahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0