Julnatta

Hejj hejj, igår skickade jag äntligen in min vetenskapliga rapport och jag behöver inte plugga så mkt idag och imorn. Kan bara chilla :) Känns as sköönt när ett arbete lämnas in, man kan bara andas ut då :) Iallafall..idag slutade jag ganska tidigt så jag drog till Adriatic med Ajla o åt där o hälsa på Emina oså :) Efter det drog vi till stan för det var tomtenatta, första gången jag var där faktiskt..brukar inte vilja gå på sånna saker för det är alltid mkt folk oså blire bara så jobbigt. Men jag drog med Ajla iaf och först var vi på Scorett där det var ett fucking zoo..asså man kände sig verkligen som Musafa i lejonkungen, du vet när han blir ihjältrampad av gnuer. fan jag gråter alltid då :( men iaff...hittade faktiskt inte så mkt jag gillade..bara ett par slappa byxor för 99kr på bikbok som fick komma hem med mig :) Det var ju en trevlig dag på stan :) Nu ska jag se på Star Wars Episode 1 ;) Hejdååå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0