Julloooov :D

Hej idag har jag fått jullov yuppiii :) Oså har det börjat snöa lite grann också. Det är väldigt mysigt när det snöar, men jag hatar att åka buss och tåg och försöka ta mig till skolan när den är så mkt snö ute som det var förra året. Men nu äre lungt o det e bra:) Jag vet att det är snart jul och man ska vara glad o allt men jag måste ändå klämma in lite klagomål haha :) Klaga på ALL the things!! (alla 9ggagare kmr fatta)..fuck jag har fått 9gag i hjärnan för mkt..det är min preeciooouuussss *Gomull röst* Hhaha driver såklart :p När jag loggade in på fb såg jag en sak som irriterade mig lite, men jag vill inte klaga på det för jag kommer låta som djävulen själv då..och man ska ju inte klaga för mkt kanske :p fan fb pisses me off hela tiden.

Kanske ska starta operation: baka lussebullar volym 2. Första gången gick det inte så himla bra haha, hela mjölpåsen gick åt för smeten vägrade bli en deg, fastän man bara ska ha i 5 dl mjöl som det står i receptet. Oså blev dem lite brända oså smakade det knappt saffran o det luktade inte sådär underbart som lussebullar gör pga all mjöl som va där i..men det var ändå ätbart, inget fel på dem :) inte som när jag bakar bullar, that's a big no no! Fan jag kommer inte bli en värdig fru till någon hahah, för visst vill en man ha en kvinna som kan laga mat och baka? Fuck my life is over now (a) Asså vafan snackar jag om ens..? herregud måste avbryta innan det spårar ur och jag börjar prata om Gud vet vad..ajaa hejdå ha det så bra och en GOD JUL :D Och må Gud ge er goda lussebullar, inte som mina hahah :)

Här är en söt (det kan man diskutera) bild på mig i snön, jag tkr om snön <3 hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0