I'd like to dedicate this song I wrote to you, it's called "Go fuck yourself"

Haha..titeln har ingenting med någonting att göra egentligen. Tyckte bara att uttrycket lät så roligt att det förtjänade att bli en rubrik..ni vet ju hur dålig jag är på att hitta på sånna. Idag äre fredag, friday friday gotta get down on fridaay, o jag e leediig idag :) Är nog ledig väldigt många fredagar, skit soft :) Men ändå tråkigt på något sätt för alla har saker o göra förutom jag på sånna här dagar. Då blire fan Sims hehe :D Fattar inte hur det fortfarande kan vara kul efter så många år ;p Oså laddar jag ner andra episoden i Star Wars serien, vet inte vrf men har fått upp ögonen för Star Wars, kanske beror på alla Star Wars referenser på 9gag som har satt sig fast i mitt undermedvetna så nu måste jag se alla filmer. Och igen så börjar jag fundera på ifall jag ska tatuera mig eller inte, fan jag borde inte tänka på det så mkt..men jag e rädd att jag kmr ångra mig oså :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0