God juul snyggingar! :D

Ett så uppenbart inlägg, haha men vafan julen e en av de bästa dagarna på året :) Framförallt pga maten, alla mina nära vet att jag älskar att äta haha :p Nee men idag har jag ju så klart firat jul med min familj, dt blev en vanlig svensk jul (köttbullar, korv o potatis)..ingen jugge jul altså. Sarma(koldolmar<3) och sånt ska vi äta på nyår ist :) Fick en skjorta av min syster..btw..stavas det skjorta eller shorta? måste kolla upp det ..google time! 2 sek senare.. det stavas skjorta ;p hahah sämst jag är XD Hade en trevlig dag med min familj o nu ser jag fram emot nyår, vet inte än vart jag ska men aja..det blir nog kul ändå :D Caaooo ha en god jul :D:D
GOD JUL ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0